12 sierpnia (Reuters) – Peloton Interactive Inc (PTON.O) W piątek poinformował, że zmniejszy zatrudnienie, zamknie sklepy, podniesie ceny sprzętu fitness, w tym bieżnie i rowery z najwyższej półki, oraz podejmie restrukturyzację w całej firmie, aby zwiększyć przychody i poprawić przepływy pieniężne.
Akcje firmy wzrosły o około 11% w handlu popołudniowym po tym, jak firma poinformowała w notatce, że zlikwiduje 800 miejsc pracy i zmniejszy swoją obecność w handlu detalicznym w Ameryce Północnej.
Pod przewodnictwem dyrektora generalnego Barry’ego McCarthy’ego Peloton wdrożył szereg środków, w tym cięcia kosztów, aby wzmocnić swoją działalność, ponieważ popyt na bieżnie i rowery treningowe jest pobudzany przez pandemię.
Zarejestruj się teraz, aby uzyskać nieograniczony bezpłatny dostęp do Reuters.com
W piątek firma przedstawiła plany drastycznego ograniczenia działalności detalicznej w Stanach Zjednoczonych i wyeliminowania wielu miejsc pracy w magazynach i zespołach obsługi klienta.
Przeniesienie dostawy na ostatnią milę do zewnętrznych dostawców logistycznych może obniżyć koszty dostawy produktu nawet o 50%, powiedział McCarthy w notatce, którą zobaczył Reuters.
Firma podnosi ceny swoich maszyn Bike+ i Tread na pięciu rynkach, w tym w USA i Kanadzie. (https://bit.ly/3peZhNv)
Firma, która na początku tego roku obniżyła ceny swoich produktów, teraz twierdzi, że podniesie ceny Bike+ o 500 USD do 2495 USD, a Tread o 800 USD do 3495 USD w USA.
McCarthy, były Netflix Inc (NFLX.O) Dyrektor powiedział, że zamierza wzmocnić zespół inżynierów oprogramowania Peloton, powołując się na „właściwe inwestycje”, aby napędzać wzrost.
(1 USD = 1,2782 dolara kanadyjskiego)
Zarejestruj się teraz, aby uzyskać nieograniczony bezpłatny dostęp do Reuters.com
Reportaż Nathana Gomeza i Kannagi Deka w Bangalore; Dodatkowe sprawozdania Deborah Sophia; Edytowanie przez Krishnę Chandra Eluri i Anila de Silva
Nasze standardy: Zasady zaufania Thomson Reuters.