Target usuwa niektóre towary LGBTQ ze sklepów przed czerwcową dumą po groźbach pod adresem pracowników

NOWY JORK (AP) — Przed miesiącem dumy Target usuwa niektóre przedmioty ze swoich sklepów i wprowadza inne zmiany w swoich towarach LGBTQ w całym kraju po gwałtownej reakcji niektórych klientów, w tym brutalnych konfrontacjach z pracownikami.

„Od czasu wprowadzenia tegorocznej kolekcji doświadczyliśmy zagrożeń wpływających na bezpieczeństwo i dobre samopoczucie członków naszego zespołu podczas pracy” – powiedział Target we wtorkowym oświadczeniu. „Biorąc pod uwagę te niestabilne okoliczności, wprowadzamy zmiany w naszych planach, w tym usuwamy elementy w centrum najbardziej znaczącego zachowania kolizyjnego”.

Target odmówił podania, które elementy usuwał, ale najbardziej przyciągające uwagę były damskie stroje kąpielowe „przyjazne dla zakładek”, które pozwalają osobom transpłciowym bez czynności afirmujących płeć zakrywać intymne części ciała. Zaprojektowany przez RykoszetLondyńska firma, która projektuje i sprzedaje odzież i akcesoria LGBTQ o okultystycznym i satanistycznym pochodzeniu, wywołała ostry sprzeciw.

Produkty Bright są w sprzedaży od początku maja. Miesiąc Dumy odbywa się w czerwcu.

Target potwierdził, że przeniósł swoje towary Pride z przodu sklepów na tyły niektórych południowych sklepów po konfrontacjach i sprzeciwie kupujących w tych obszarach.

Kolekcja Target Pride Month była tematem kilku wprowadzających w błąd filmów W ostatnich tygodniach użytkownicy mediów społecznościowych fałszywie twierdzili, że sprzedawca sprzedaje kostiumy kąpielowe „przyjazne kaczkom” przeznaczone dla dzieci lub w dziecięcych rozmiarach.

Ruchy pojawiają się, gdy marka piwa Bud Light wciąż zmaga się z reakcją wściekłych klientów na wysiłki zmierzające do poszerzenia bazy klientów. Współpraca z transpłciowym influencerem Dylanem Mulvaneyem. Firma macierzysta Bud Light powiedziała, że ​​potroi swoje wysiłki marketingowe Tego lata wydaje w USA, ponieważ marka próbuje odzyskać utraconą sprzedaż po nawiązaniu współpracy z wpływowymi osobami transpłciowymi.

Target i inni detaliści, w tym Walmart i H&M, od około dekady rozszerzają swoje ekspozycje LGBTQ, aby uczcić miesiąc dumy. Kwestie transpłciowe w tym roku – w tym afirmująca płeć opieka zdrowotna i udział w sporcie – były tematem podziałów w legislaturach stanowych i przerodziły się w sprzeciw.

______

Śledź Anne D’Innocenzio: http://twitter.com/ADInnocenzio

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *