Dzień dobry, czytelnicy Quartza!
Oto, co musisz wiedzieć
Google wyłączył pliki cookie dla 30 milionów użytkowników przeglądarki Chrome. To pierwszy krok w planie giganta wyszukiwarek zakładającego całkowite usunięcie narzędzi śledzących online z przeglądarek internetowych, chociaż śledzą one dane użytkowników. W bardzo osobisty sposób.
Stany Zjednoczone przygotowują ostateczną listę stanowisk pracy na rok 2023. Oczekuje się, że pokaże to raport, który ma ukazać się dzisiaj o 8:30 czasu wschodniego 2,78 mln miejsc pracy Dla porównania, w 2022 r. było ich 4,79 mln i dodano w zeszłym roku.
ESPN i NCAA podpisują ośmioletnią umowę medialną Umowa o wartości 920 milionów dolarów obejmuje prawa 40 Mistrzostw Sport dla sportów uniwersyteckich – 21 wydarzeń dla kobiet i 19 dla mężczyzn.
Peloton współpracuje z TikTok, aby udostępniać swoje treści fitness. Współpraca Część transformacji peletonu Od sprzętu po oprogramowanie – idziemy naprzód, mając na celu zwiększenie liczby subskrybentów.
Starbucks ma nową politykę dotyczącą kubków wielokrotnego użytku dla osób podróżujących samochodem. Chociaż pracownicy mogą popierać wysiłki na rzecz ograniczenia ilości odpadów, wzywają do tego Niemożliwe dla przepływu pracy To zależy od wydajności.
Szybka moda nabiera tempa w 2024 roku
Według najnowszego wydania State of Fashion, corocznej publikacji biznesowej firmy konsultingowej McKinsey & Company zajmującej się modą i zarządzaniem, najszybciej rozwijającym się sektorem mody jest właśnie ten. Nadchodzi coraz szybciej.
Chińska marka Sheen i jej rywal Demu to tzw. trzecia generacja szybkiej mody, która zawstydza starszych – H&M i Zarę. W 2022 roku marki te wprowadzały codziennie dziesiątki nowych stylizacji, podczas gdy Sheen miał setki. Teraz Sheen wypuszcza od 2000 do 10 000 nowych produktów dziennie, po średniej cenie 14 dolarów, a cena Temu jest jeszcze tańsza.
Na tym poziomie wyzysk wszystkich zainteresowanych staje się brzydki. Szybko, gdy pojawia się moda.