Pozytywne wieści o stanie zdrowia Schumachera były kłamstwem

Autor: | 19 września 2016

W zeszłym roku magazyn „Bunte” podał nieprawdziwe informacje na temat Michaela Schumachera. Niemiecki tabloid powołując się na jednego z przyjaciół 47-latka napisał, że siedmiokrotny mistrz świata potrafi przejść kilka kroków z pomocą terapeutów. Okazuje się, że wszystko to było kłamstwem.

Po pozytywnych informacjach na temat Michaela Schumachera kibice na całym świecie mogli odetchnąć z ulgą i czekać na kolejne dobre wieści. Jednak po pewnym czasie okazało się, że niemiecki magazyn napisał nieprawdę. Całość skomentowali prawnicy byłego kierowcy Formuły 1.

– On nie może chodzić – powiedział prawnik rodziny Schumacher Felix Damm. – Michael jest sparaliżowany i nie potrafi nawet stać z pomocą terapeutów.

Słowa prawników potwierdziła menedżerka Niemca Sabine Kehm.

– Niestety jesteśmy zmuszeni wyjaśnić, że stwierdzenie o tym, że Michael może chodzić jest nieprawdziwe. Biorąc pod uwagę powagę obrażeń oraz to, że prywatność jest dla Michaela bardzo ważna takie plotki są nieodpowiedzialne.

Rodzina legendarnego kierowcy Formuły 1 podała tabloid do sądu. Werdykt ma zostać ogłoszony w październiku.